Barcelona torta kész!
2015. január 08. írta: Így készítem

Barcelona torta kész!

30 szelet tömör csokicsoda!

Elfáradtam! Blogot indítottam, dolgoztam ,esténként összeraktam a tortát, főztem. Holnap szabadnap.

Közben hozom a többi tortát! De szeretném ha sorrendben kerülnének fel úgyhogy ez a torta még várat magára.Addig is megmutatom a vázlatomat ami alapján elkészítettem.

Az első torta amiről nem tudtam elképzelni, hogy rajz nélkül sikerülhet!

Nem azért mert én készítettem de nagyon tetszik.Elsőre nem rossz.

barcelona_vazlat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr157054751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása