Üdvözlök Mindenkit aki rátalált az oldalamra!
2015. január 06. írta: Így készítem

Üdvözlök Mindenkit aki rátalált az oldalamra!

Gyertek velem egy kis torta körútra!

Nemsokára bemutatom az eddig készített tortáimat, de előtte essen egy pár szó rólam is!

Az első formatortám megalkotásához őszintén bevallom anyagi okok vezéreltek mert szerettem volna a tortán kívül más ajándékot is adni, de egyértelmű volt,hogy ha megrendelek egy tortát az úgy húzós lesz.Készítettem máskor is tortát de ilyet még nem.Rendelni nem szerettem volna, így nekiláttam.Egy pénztárgép volt a célom amit Anyukámnak szántam, mivel van egy élelmiszerboltja ami a mindene.(Együtt dolgozunk.)

Keresgéltem a recepteket és akkor még egy pillecukros fondant változat nyert.Igazából azzal is elégedett voltam (de azóta már jobb receptem van).Azt hiszem elég jól sikerült elsőre minden.Jó, volt fennakadás a sarkoknál de egy kis takarás és meg is oldódott.Elég nagyra sikeredett, joghurtos barackos töltelékkel.

Ezután csak úgy jöttek a Szülinapok vagy nem Szülinapok és a torták készültek, készültek......

Közben rátaláltam valamire.Ugye mindig akkor találunk meg valamit amikor nem is keressük.

RÁTALÁLTAM ÖNMAGAMRA!!!

Nem tudom még mi lesz a folytatás.

Egyelőre gyakorolgatok, aztán ha egyszer úgy hozza a sors akad egy "B" tervem.

 linda_penztargep.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr467048081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása