Tragant házilag
2016. július 31. írta: Így készítem

Tragant házilag

img_20160513_195111.jpg

 

13239146_1008674352560595_8035873150381838251_n.jpgEzt az anyagot akkor fedeztem fel amikor a halászlé tortámhoz kerestem valamit ami  gyorsan szárad, kiadós és formatartó. A fondantot nem mertem ehhez használni.

Gyorsan szárad és keményre, olyan formákat válasszunk aminek az elkészítése nem időigényes. Legelső próbálkozásom a "tányér" készítés volt. Kinyújtottam, kivágtam, bekeményítőztem a formát (tányért) és beleigazítottam. Tényleg megtartotta a formáját még úgy is, hogy nedvesség érte mert PIPING GÉLT is használtam a kívánt díszhez.

Hozzávalók:

5 g étkezési zselatin

30 ml víz

300 g porcukor

Elkészítés:

Gőz fölött felolvasztjuk a zselatint a vízben csomómentesre. Hozzáöntjük a porcukorhoz és pillanatok alatt összegyúrjuk. Gélfestékkel színezhetjük vagy ha a víz mennyiségéből leszámoljuk akkor folyékony ételfestékkel is. Már használhatjuk is, vigyázva, hogy ki ne száradjon. Ha ez mégis megtörténne akkor vajas kézzel átgyúrjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr58925896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása