Ismerek egy horgászt az utcából! :)
2015. január 09. írta: Így készítem

Ismerek egy horgászt az utcából! :)

Neki készült ez a halacska. Ő egy koi ponty. Töltelék? Igen még mindig ugyanaz (joghurtos barack). Ez a negyedik. Jó nagy fogás. Nagyobbra sikerült mint gondoltam. Kivágtam a piskótából a halacska formát.bevontam citromsárga fondanttal és narancssárga kis körökből pikkelyeket rakosgattam fel neki.Reszeltem le zöld bevonót fűnek, így lett belőle egy kifogott hal. Egy kis csali is került a szájába és végül még egy horgot és egy napernyőt is kapott.img_20140614_112800.jpgimg_20140614_131548.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr787056573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása