Pillangó torta
2015. január 09. írta: Így készítem

Pillangó torta

Ezt a tortát a boltunk születésnapi nyereménysorsolására sütöttem.

Minden alkalmat megtalálok.

Lassan akár szokásossá is válhatna ez a joghurtos barackos töltelék.Nem is kell mondanom, hogy ő is azt kapott.Így kapásból az első három tortám ilyen ízű volt de azt hiszem lesz még. Nagyon finom és biztosra akartam menni. A pillangó ötlete onnan jött, hogy nem sokkal azelőtt akasztgatott teli pillangókkal  anyukám egy  egész nagy függönyt a boltban. Közben volt egy pár termékünk ami akkoriban kapott új csomagolást és pillangók kerültek rájuk (ásványvíz, papírzsebkendő). Ki is találtam, hogyan fessem meg a pillangót mert már felfestettem párat itthon a villanykapcsoló köré is. :)  Már csak az volt a kérdés mit csináljon az a kis pillangó a tortám tetején.De végül megpróbáltam fűbe rejteni. Nem tudom , hogy mindenki azt látja-e benne amit én. De aranyos. Nemsokára megosztom veletek ezt a nagyon finom joghurtos finomságot!pillango_torta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr877056071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása