Barbie, Barbie!!!
2015. január 09. írta: Így készítem

Barbie, Barbie!!!

Imádtam ez a tortát. Alul volt egy 24 cm-es puncs torta erre került rá Barbie és az ő hatalmas szoknyája puncskrémmel.

Az alsó tortát fehérrel vontam be, a szoknyát pedig felváltva egy-egy csík fehérrel és sötét rózsaszínnel. Barbie megvált ruhájától és egy folpackba tekerve belekerült az új estélyibe, ami egy kuglóf formában sült piskóta. Felülről felöltöztettem fondanttal. Készítettem neki medált. Majd pillangók és festett virágok kerültek a ruhájára. A kislány aki kapta olyan boldog volt, hogy sokáig nem engedte felvágni, csak minduntalan nyitogatta a hűtőajtót, nézegette babáját!

img_20140710_192817.JPGimg_20140710_192856.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr827056641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása