Fehér rózsás esküvő... :)
2016. március 31. írta: Így készítem

Fehér rózsás esküvő... :)

Egy régebbi vagyis az első esküvői tortám mintájára készült ez bordó szatén szalagos esküvői tortácska apró fehér rózsás és szirmos megoldással. :) Belül vörös bársony torta lakozik mascarponés, tejszínes krémmel. :)

Mivel teljesen fehérek a virágok is nagyon sok képet készítettem de valahogy egy sem lett az igazi. Élőben másabb volt. Még ez a fényképezés is... Hááát meggyűlik vele a bajom. Már majdnem többet kell járkálni egy fényképhez mint az elkészítéshez. :) Tökéletes háttér? Nahát az sosincs. Próbálkoztam a terítős megoldással de nekem nem az igazi. Valamit ki kell találnom. :)

eskuvo_feher_rozsa.jpg

Mutatom az elsőt is. :) Kedves nekem. Olyan egyszerű de bájos. :)

 

11866209_464483893712137_7971747811129197737_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr458547864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása