Árvácskás torta
2016. március 31. írta: Így készítem

Árvácskás torta

Ez is egy hűűűha feladat volt. Megoldottam valahogy. Így... :)

Elég gyorsan kellett kitalálnom valamit. Legközelebb talán már nem ezt a megoldást választanám. De valahol el kell kezdeni. 5 kis kerek szirmot szúrtam ki minden virághoz (házi virágmasszából). Kék, sárga és fehér színekben. Golyós eszközzel elvékonyítottam a széleket, ettől egy kis hullámot is kaptak a szirmok. Kevés vízzel ragasztottam össze őket. Közepüket lila színnel fújtam majd ecsettel próbáltam beléjük életet lehelni. :)

A torta eredetileg fehér, tetejére citromsárgát és zöldet, oldalára csak zöldet fújtam, miután körben ráillesztettem egy tortacsipkéből készített "szalagot". Így lett minta az oldalán, egyéb eszközök hiányában. Ideje lesz beújítani. :) 

arvacskas1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr338547974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása