Mesés cicus
2016. október 08. írta: Így készítem

Mesés cicus

Csak mesés cicusnak hívom mert eredetileg  nem is annak indult. Fehér cicát szerettem volna rózsaszín masnival a nyakában. Aztán megtetszett egy torta. Amiről utólag kiderült, hogy a Macskarisztokraták című rajzfilm egyik szereplőjét ábrázolja. Most már ezt is tudom. :) Egyszer megnézem. Eddig lemaradtam róla. Nagyon cuki. Így az arc részt az alapján készítettem. Mindig az is nagy  hibám az ilyen tortáknál, hogy olyan túl szögletesre faragom valahogy. Nem merem igazán megfaragni. De most is jobb lett egy kicsit. ;) Kialakul.

image-0-02-05-e3d5e822bcd0b1c95956723742cd9e352f6b0c869c364081a880940defb21165-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr3311781591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása