Esküvővel indult az év....
2016. január 21. írta: Így készítem

Esküvővel indult az év....

 

Nem az enyémmel. De hát ez van! :) Gondolkoztam már rajta, hogy ha Szülinapi tortát nem vagyok hajlandó magamnak sütni (mert ugye az úgy nem meglepi) akkor ha esküvőre kerülne sor akkor azt a tortát ki sütné meg? Hahaha........ :)

Nagyon megtetszett egy emeletes torta, hasonló mintával és ugyanígy 3 rózsával. Lekicsinyítettem de maradt a 3 rózsa mert szerintem így szebb lett. Az egyszerűsége adja a szépségét. Nem az a nagyon hagyományos fehér esküvői torta de nem is súrolja még a határát sem az extrém kategóriának. Elegánssá teszi a fehér alap és a visszafogott díszítés. Igazság szerint "másolnom" kellett de elégedett voltam a végeredménnyel. 

A belseje csokis! :)


3.png

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr718298996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása