Fárasztó szülinapi hét (7+1 tortával) :)
2016. február 07. írta: Így készítem

Fárasztó szülinapi hét (7+1 tortával) :)

Sok Szülinap és Névnap volt a héten. Fárasztó volt munka mellett, de úgy gondolom megérte. Sikeresnek könyvelem el a hetet! :) Összejött minden a héten a saját szülinapommal együtt sűrűn betáblázott, de szuper napok voltak! Na jó, a mai már nyűgösen ment. De egy fél nap pihi és jöhetnek az újabb kihívások! Már körvonalazódni látszik mi vár rám! 

  1. FODRÁSZ torta (mascarponés citromos),
  2. NARANCSOS TRÜFFELKRÉMES torta virágzó faágakkal :)
  3. SÁRKÁNYOS torta (erdei gyümölcsös vanília)
  4. HELLO KITTY torta (erdei gyümölcsös vanília)
  5. VIRÁGOS torta egy új ötletet kipróbálva, felhajtogatva :)  (oreo ízesítéssel)
  6. KARATE RUHA torta (szintén oreo)
  7. SZÍNHÁZAS torta (erdei gyümölcsös vanília)

    + 1 az Én Szülinapi tortám! A Nyuszi! Magamnak nem készítettem tortát! Az nem lett volna meglepetés!      Nekem is kijár! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr458368990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása