Arany rózsás torta
2016. április 15. írta: Így készítem

Arany rózsás torta

Házassági évfordulóra

Egy álom nekem ez a torta annyira imádtam! :) Minden percét élveztem. ARANY középutat kellett találnom. Legyen egyszerű de mégis az alkalomhoz illően elegáns. Adott volt a rózsa és annak színe, a gyűrűk és a szám.

Egy szívecskével megpróbálkoztam. Gondoltam abból csak nem lehet baj! :) Alapszínnek a fehéret választottam. Arany rózsához ez illett nekem a legjobban. A drapéria  nagy kedvenc ha esküvőről vagy évfordulóról van szó. Egy kicsit az esküvői ruhát idézi szerintem. A fehérhez egy nagyon-nagyon pici barna Fractal airbrush festéket tettem, hogy a drapéria színe egy árnyalatnyit elüssön az alapszíntől. A fondant állagán nem változtatott  annyira keveset használtam.  Eddig talán ezzel a drapériával vagyok a legelégedettebb. A rózsákat és a leveleket lüszter porral színeztem. 

Erdei gyümölcsös vanília torta! :)

img1460231815474.jpg

img1460232298146.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr188629604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása