Dínó torta
2016. március 31. írta: Így készítem

Dínó torta

Ehhez is kicsit félve fogtam hozzá. A mérete okozta a legnagyobb problémát. Szeretek állatkákat csinálni csak mindig kevés "alapanyag" áll rendelkezésemre. Ez is csak 15 szeletnyi dínó. :) Könnyebben lehet ide-oda faragni ha nagyobbat lehetne készíteni. Legalábbis nekem. Na mindegy. Ilyen lett. Párizsi krémmel van töltve és bevonva. Írom majd a receptet is amint tudom! A lényeg a tejszín, kakaó és TEAVAJ!!!!!

 

dino1.jpg

Mutatom mit alkottam:

Először most töltöttem és utána faragtam. A levágott részeket visszapakolgattam a fej és a hát kialakításához. A lábához a maradék piskótát elmorzsoltam és krémmel összegyúrva próbáltam megformázni és külön-külön burkolni. 

img_20160311_140543.jpg

_20160311_143639.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr288547886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása