Oroszlán torta
2016. augusztus 23. írta: Így készítem

Oroszlán torta

Mindig nagy kihívás egy 3D torta, pont ezért nem tudok neki ellenállni. Keresgéltem az ötleteket de nagyjából semmit nem találtam. Így csak magamra számíthattam. A "szőrözéssel" voltak gondok de a végeredményen még én is kellemesen meglepődtem. Persze, lehetne sokkal-sokkal profibb is de első próbálkozásra nem olyan rossz. Ilyenkor lehet látni, hogy legközelebb milyen ötletekkel lehetne még jobbá tenni. Az egész mézes piskóta és mézes vaníliakrém. Könnyebben és szebben meg lehetett volna a fejét formálni keksz- vagy gabonamasszából de nem nagyon akartam más ízt hozzátenni. Nehezen tudom elfogadni, hogy egy 3D torta belseje nem igazán lehet szépen sorban betöltött piskóta és krém, piskóta és krém...... :)

,13912443_600668353427023_6796498821683579050_n_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr3111493510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása