Jégvarázs torta
2016. március 31. írta: Így készítem

Jégvarázs torta

jegvarazs_ostyalapos.jpgOstyalapos megoldással készítettem ezt a jégvarázsos vagyis Elzás tortát! Gyönyörű habcsodákat lehet látni mindenhol de az még mindig nem az én asztalom. :) Maradt az egyszerű kerek torta. 

Az ostyalapot körbevágtam, kevés hideg zselével felragasztottam a a fondanttal burkolt tortára. Néha az ostya felületét is átkenem vékonyan, ecsettel azért, hogy jobban kiadja a színeket de ezt a lépést most nem láttam szükségesnek. Ha mégis szeretnénk átkenni akkor csak óvatosan és vékony rétegben, vigyázva nehogy elkenjük a színeket az ostyán. 

hideg_zsele.jpg

Ezután már csak az volt a feladatom, hogy elkészítsem Elza barátnőm hajkölteményét. :) Nem volt nehéz. Csillag helyett virág került a hajába mert nem volt hozzá kiszúróm, még pótolnom kell. 

Körben strassz szalag díszítette! Készen is van! :)

strassz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr628547832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása