Zombis csúnyaság torta
2016. augusztus 23. írta: Így készítem

Zombis csúnyaság torta

Amikor örömmel tölt el, hogy fintorogva néznek a tortádra. :)

A párom Születésnapjára készítettem ezt a tortát. Annyira örültem neki, hogy már hónapokkal előtte sikerült kitalálnom. Elég sűrűn néz olyan filmet amiben ilyen rémségek vannak. Így hát biztos voltam a dolgomban. Alig vártam, hogy egyedül maradjak itthon és nekiláthassak. Elég kevés időm maradt, ezért még a fagyasztóba is került egy kis időre, hogy minél hamarabb formázható legyen. De még így sem engedelmeskedett igazán a dobos krém. Nem lett volna vele gond, csak türelmetlen voltam. :) Csúszott erre is , csúszott arra is egy kicsit. Burkolásnál került egy kis extra sérülés az arcára. 

Az a lényeg, hogy a végeredménnyel be is fürödtem meg nem is.  Örömet is szereztem vele meg nem is. Mert Ő is és a család is annyira élethűnek találta, hogy szinte fintorogva néztek rá. Aztán nagy duzzogva csak megettek egy-egy szeletet. Akkor már nem lehetett annyira kinézni, hogy mit is ábrázolt valójában. Mondjuk volt olyan aki a szemét kapta!!!!! BRRRR.... 

Háááát!  Senki nem akart elsőre ebből egy tortát kinézni és sokszor ez a legnagyobb elismerés. (Főleg akkor ha tényleg ez volt a célunk! :) )

Egyébként nem vettem zokon. Szerettem és újra elkészíteném!

Mivel éjszakába nyúlóan készült csodálkoztam, hogy nem voltak vele rémálmaim!

14063815_602387539921771_7080348225856528557_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr1511610280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása