Szépségkirálynő torta
2016. május 02. írta: Így készítem

Szépségkirálynő torta

Van szerencsém együtt dolgozni a Nagykunság szépével. :)

Mindig összedobunk egy bizonyos összeget a munkahelyen ha valakinek szülinapja vagy névnapja van. A mi szépségünknek is közeledett a Szülinapja. :)  Ki is találtunk Neki egy jó kis ajándékot, csak "sajnos" nem sikerült megvalósítani. Így gyorsan jött az ötlet, hogy lepjük meg egy olyan témájú tortával  ami éppen aktuális lehet: SZÉPSÉGKIRÁLYNŐŐŐSSS!!!!

Azt tudtam, hogy emeletes lesz a saját fényképével, virággal és koronával. Már csak azt kellett kitalálni, hogy mit hogyan fogok kivitelezni. Előre féltem mert a koronát már egyszer próbáltam de belebuktam bevallom. :) Későn is fogtam hozzá és nagyon meleg is volt. Nem akart sehogy sem megállni. De ez most sikerült. 

A színek is nehézséget okoztak. Kedvenc színe a rózsaszín. De féltem, hogy egy rózsaszín és fehér párosítás más, királykisasszonyos irányba visz el. Így csak nagyon halványan árnyaltam a fehéret Fractal gél állagú pink és türkiz színnel. Hátha fog egy picit hasonlítani az általam nagyon kedvelt vintage stílusú tortákra.

A korona a képkeret és a virág házi virágmasszából készült. Megtanultam drótos cukorvirágot készíteni és mégis nagyon ritkán fogok hozzá. Ha eszközöket rendelek mindig valami más felé veszem az irányt. Igen, még mindig nincs semmi jó virágkiszúróm. Így ez a fantázia virág készült.  :) 

Ízeiben egy vaníliás és egy mézes piskóta szedres vaníliakrémmel. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr108680526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása