Új torta
2015. január 14. írta: Így készítem

Új torta

nyuszi_rajz.jpgÚgy látom nem fog sikerülni amit elterveztem, hogy sorban kerüljenek fel a torták. Nem mindig könnyű a régebbi torták történetét leírni, főleg olyankor amikor egy ÚJ TORTA ötlete "ugrál" a fejemben. Szó szerint mert tervezek egy ugri bugri nyulacskát. Nagyon le vagyok maradva. Már el kellett volna kezdenem. De úgy döntöttem ma este nem fogok hozzá. Majd inkább rászánom a holnapi napot! Mascarponés citromkrémmel töltött vaníliás piskótának próbálok meg nyuszi formát adni. Remélem jól fog sikerülni. Azért is gondoltam, hogy belevágok mert ezután egy kiskutya a terv és amiatt valamiért jobban izgulok, úgyhogy meglátjuk a nyúl kiállja-e a próbát.

Felborul a sorrend, jönnek közben az új torták is, néha beugrik egy-egy régi mert már nagyon várom nyuszit. Remélem sikerül és megmutathatom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr997074447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása