Oreo torta jó sok cukordrazséval :)
2016. január 17. írta: Így készítem

Oreo torta jó sok cukordrazséval :)

Tudtam, hogy lesz már a kis Ünnepeltünknek (unokatesóm kislányának) egy tortája de gondoltam ha kettő van akkor az csak még nagyobb buli lehet! Kihagyhatatlan alkalom volt mert igazán kedvezett hozzá az időjárás, hogy végre elvihessek ilyen távolságra Nekik egy tortát. Csak valami csajosat szerettem volna, semmi mesefigura. Ha már Szülinap és mindent lehet, akkor bűnözzünk amennyit csak lehet. Egyszer van egy évben ilyen nap! :) Utána majd lehet egy kicsit egészségesebbre venni a hétköznapokat. :) 

Úgy gondoltam, hogy az ízesítés ne legyen nagyon alap íz. A gyerekeknek akartam a legjobban kedvezni ezért az oreot választottam. 

20160115_201616_1.jpg

Második ilyen nyitott tetejű tortám. Vágytam az ismétlésre mert az előző is olyan jól sikerült. Szerintem. Megmutatom azt is.

20151018_101150.jpg

A torta vajkrémezése után egy kinyújtott fondant lapra helyeztem a tortaforma alját és körbevágtam. Ezt tettem  a torta tetejére majd lefedtem egy kicsi darab sütőpapírral, körülbelül akkorával amekkora nyitott részt szerettem volna a tetején, hogy könnyebb legyen majd eltávolítani. Ne legyen túl nagy. Ezután burkoltam a tortát szintén fondanttal. Szórópisztollyal lefújtam a kívánt színre. A torta tetején bevagdostam a kis szeleteket (mintha pizza lenne vagy kis tortaszeletek). Majd óvatosan kihajtogattam, felsodortam. Szerintem így elég mutatós, hogy a kis fülecskék belseje más színű. Még lehetett volna variálni ha a a legelső lap amit rátettem megint más színű lett volna. :)

Tehát oreo torta belülről:

20160115_174423_1.jpg

Azt kell mondanom, hogy nagyon jó érzéssel töltött el az ajándékozás és jó volt látni milyen örömöt tudtam vele szerezni. De nagyon nehéz is volt kivárni, hogy ízleni fog-e mindenkinek (ráadásul még én is vágtam fel). 

De ha mindenki őszinte volt és nem csak kedves akart lenni, akkor végül elnyerte a tetszésüket. :)

Ami nagyon jó. Bár elég nehéz Mindenkinek jót tenni. :) 

Én ilyet tudok, én ÍGY KÉSZÍTEM ....... 

Ha ezt szeretem csinálni akkor csak nem vihetek füstölt kolbászt. Igaz?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr378280828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása