Csajos oreo
2016. január 21. írta: Így készítem

Csajos oreo

Újabb oreo, egy kicsit nagyobb csajos változatban. :)

A gyöngysor csak a fénykép kedvéért került oda. Ami még nem ehető az a masnin lévő szintén gyöngyös dísz. 

Van egy jó kis kiszúróm, azt festettem be és készítettem vele  lenyomatokat a torta oldalára. A szín Fractal türkiz egy nagyon pici élénk zölddel. A masni ugyanez a szín csak egy pici pirossal megbolondítva. :)

A rózsa házi virágmasszából, a legújabb 5 szirmú rózsa kiszúrómat próbálgatva ilyen lett. Festékszóróval, Fractal pink színnel. A virágmassza receptje eddig még szóba sem jött! Nemhiába, nem vagyok nagy virágos! 

Azt nem szeretem benne, hogy napokkal előtte kell virágokat készíteni egy még akkor nem létező tortára. (Mivel meg kell neki száradni.) Jobban szeretem ha már ott van előttem a torta és akkor jobban látom, hogy ide kellene még egy kicsi. oda egy nagy, ide egy ilyen..... Na de mindegy nem szeretek napokkal előtte nekiülni valaminek. De ha egyszer muszáj lesz, akkor muszáj lesz.... :)

 

2.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykeszitem.blog.hu/api/trackback/id/tr738299092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása